Welkom op de site van Waterservice Nederland   

Veel gestelde vragen

 

Bestelproces

- Ik wil mijn bestelling annuleren
Bestellingen die niet binnen 12 dagen worden betaald, worden automatisch geannuleerd. Hiervoor hoeft u ons niet in te lichten. Heeft u betaald met ideal vragen wij u ons een email te sturen.
- Tijdens het registreren krijg ik de melding: 'Sorry, dit e-mail adres is al in gebruik.'
Wanneer u deze melding krijgt, heeft u zich al eerder bij ons geregistreerd. Klik op inloggen en vul uw E-mail adres en wachtwoord in. 
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Op de inlogpagina wordt om uw wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord heeft u opgegeven bij de registratie. Wanneer u deze vergeten bent, kunt u hier klikken om een nieuwe aan te vragen.

 

Betaling bij overschrijving

- Ik heb zojuist betaald, maar bij de bestelling staat dat deze in afwachting is.
Wanneer u per bankoverschrijving het geld heeft overgemaakt, kan het een aantal dagen duren voordat wij de betaling op onze rekening hebben. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u automatisch een bericht en zullen wij uw bestelling dezelfde werkdag verzenden.
- Ik heb na drie werkdagen nog steeds geen bevestiging gehad van ontvangst van betaling van waterservicenederland.nl.
Wanneer u het geld heeft overgemaakt vanaf een Nederlandse bankrekening kan het zijn dat er iets is fout gegaan bij het verwerken van de betaling. Wanneer u al langer dan drie werkdagen geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan ons te mailen.

 

Levering

- Wat zijn de verzendkosten?
Kijk op deze pagina voor meer informatie
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 
De levertijd staat bij elk product vermeld. Mocht dit onverhoopt anders zijn laten wij u dit weten.
- Ik heb al een bevestiging van verzending gehad maar nog geen bestelling ontvangen.
Uw bestelling is overgedragen aan PostNL pf DHL. Mogelijk heeft uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling volgen via de Track&Trace code die u heeft ontvangen via de E-mail. Wanneer u niet binnen 3 werkdagen (na verzendbevestiging) uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan contact met ons op te nemen.
- Ik heb verkeerde producten ontvangen in mijn bestelling.
Helaas worden er wel eens fouten gemaakt bij het inpakken van een bestelling waardoor u een ander product ontvangt dan u heeft besteld. Wanneer dit bij uw bestelling het geval is, raden wij u aan z.s.m. telefonisch contact met ons op te nemen.
- Ik wil een product ruilen/retourneren
Retourneren is altijd mogelijk, echter dient het product onbeschadigd te zijn en nog niet uitgepakt. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Klik hier voor meer informatie over retourneren.